Servicemål på Holte Apotek

Vores hovedmålsætning på Holte Apotek er, at vore kunder skal have den bedste service, vi er i stand til at yde - hver gang.

Ved bedste service forstår vi:

  • Meget hurtig ekspedition af recepter
  • Kompetent faglig vejledning og rådgivning
  • Varerne så vidt muligt på lager
  • Flexibilitet overfor individuelle ønsker
  • Venlige, smilende og humørfyldte medarbejdere.

Kø-ventetid

Gennemsnitsventetiden må højst være 5 minutter og højst 5 % af vores kunder må vente 10 min.

Ekspeditionstid

Holte apotek har direkte ekspedition, dvs. vi ekspederer recepter straks de afleveres eller hentes ned fra receptserveren.
95 % af kunderne skal være ekspederet inden for 10 min.

Servicegrad

Holte apotek har som mål at kunden oplever at vi har 98 % af receptvarerne på lager i form af billigste A eller B produkt.

Faglig rådgivning og information

90 % af kunderne skal tilbydes faglig rådgivning vedrørende deres lægemiddel.

Fejludlevering

Holte apotek har som mål at højst 0,02 % af udleveringerne indeholder fejl.

Fejl ved dosiskort

Holte apotek har som mål at højst 0,02 % af dosisekspeditionerne indeholder fejl.